tisdag 27 februari 2018

Bokreafynd från Sci-fi-bokhandeln

När jag kollar runt i olika butikers bokrea så är det inte mycket jag vill ha, men hos Sci-fi-bokhandeln hittade jag fina fynd.



Jag har ju nördat in på Doctor Who och sedan länge är jag en Shakespearenörd - som ni förstår var The Shakespeare notebooks ett måste. Hur kan jag inte redan äga den här??? 

En kalender med Doctor Who - trevligt!

Mash up är en novellsamling med texter baserade på olika böckers första rader. På baksidan nämns bl.a.  Pride & prejudice och Macbeth. Det aka bli väldigt spännande att läsa :-)

Vi får se om det blir fler fynd i veckan, funderar på att ta med barnen på lite shopping imorgon...

2 kommentarer:

  1. The Shakespeare notebooks skulle jag inte ha något emot

    SvaraRadera
  2. Åh smått avis på The Shakespeare notebooks!

    SvaraRadera