onsdag 15 november 2017

Whatyoureadin Wednesdays



Då var det onsdag igen. Jag och Henry har varit och lekt på en utställning i Kungsbacka Konsthall, ”Kan själv”, som uppskattades mycket av barn mellan 0-2 år. Kungsbackaposten var där och fotade också så vi kanske kommer med där i veckan. 

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Återstoden av dagen av årets Nobelprisvinnare står på tur, den ska diskuteras med båda bokklubbarna nästa vecka. 

Whereyoureadin today? Jag ska precis sätta mig i rosa läshörnan med en kopp te och läsa boken på telefonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar