onsdag 13 september 2017

Whatyoureadin Wednesdays


Sen onsdag men ibland blir det så, tiden försvinner lätt med småbarn hemma... 

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Sent omsider hann jag sitta en kortis i rosa läshörnan och påbörjade då Jenny T. Colgans Spandex and The city.

Whereyoureadin today? Jag satt i rosa läshörnan medan sonen sov på övervåningen. 

1 kommentar:

  1. Läser inget just nu utan räknar kalkyler till ögonen blöder. Och när jag kommer hem stupar jag. Oh, the Joy of budgettider!
    Men jag bär åtminstone med mig "Min katt Jugoslavien" i väskan :)

    SvaraRadera