onsdag 6 september 2017

Whatyoureadin Wednesdays


Livet leker, dagen är fantastisk! Efter en vecka med tortyrbebis som vaknar och skriker en gång i timman på natten så firar han sin ettårsdag idag med att sova hela natten! Jag har alltså fått sova en hel natt och mår så j***la bra. Läsningen dock... ja du. Har fullt upp med att kolla på The Office och då hinner man ju inte läsa.

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Med lite tur kommer jag ikväll läsa lite i Problemet med får och getter som vi ska prata om i Bokbubblarna nästa vecka.

Whereyoureadin today? Det blir nog uppe i lila läshörnan i så fall. 

2 kommentarer:

  1. Jag läste ut bokcirkelboken "The Little Stranger" på tåget imorse och fortsatte med dystopin "Flykten från Olympo" på lunchen. När de började titta lyster på mitt bord på restaurangen, fick jag läsa klart kapitlet på en bänk på Malmö C (som jag går igenom på väg till och från jobbet).
    Och hurra för barn som sover hela natten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där med att pendla till jobbet har sina fördelar :-)

      Radera