söndag 14 december 2014

11: Den sämsta boken du läst 12: Hur många böcker har du?

Det är svårt att säga vilka den sämsta boken är, jag menar, vad ska jag egentligen basera sämstheten på? Jag har ju läst flera böcker som jag inte gillar, men det behöver ju egentligen inte betyda att den är dålig. Men men, jag kör väl på min absoluta favorithatbok:

Per Hagmans Att komma hem ska vara en schlager. Ja, jag vet, jag nämner den jämt, men seriöst, jag tycker verkligen, verkligen inte om den.

Hur många böcker jag har är ju något jag skulle kunna ta reda på men det är nu söndag kväll, jag är trött och jag tänker inte ställa mig och räkna böckerna. Jag har många böcker, men inte någon ofantlig samling. Jag har en bokhylla, en boksnurra och några småhyllor. Bokhyllan är inte fullproppad, det finns gott med plats kvar (speciellt eftersom jag nyss rensade ut 32 böcker och donerade till mitt skolbibliotek).

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tyckte det var bättre att de stod där och kanske blir lästa än olästa hos mig :-)

      Radera