onsdag 13 november 2013

Austen-tävling och firning hos Ugglan & boken

Ugglan & boken hyllar det faktum att Pride & Prejudice i år firar 200-års jubileum genom att skriva ett antal inlägg om Austen och hennes verk. Hon uppmanar oss andra att hänga på - för att locka oss (som att det behövs) så lottar hon ut en väldigt fin anteckningsbok (som jag såklart redan har). Klart jag vill skriva om Austen och hennes verk - det har jag ju redan gjort flera gånger, mitt första inlägg här blir därför länkningar till några av mina tidigare inlägg om Austen och allt runt henne.

Glöm nu inte att kika in hos Ugglan & boken också och var med i tävlingen.

200 år med Mr Darcy firas med en uppsats

Fina omslag på några av Austens böcker

För Austenälskare

The Jane Austen book club

Mr Darcys blogg?

Omläsning av P&P och Bridget Jones's Diary

Seducing Mr Darcy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar