onsdag 3 juli 2013

Ta inte en ny - läs färdigt istället!

Livrädd för att förlora det läsflyt jag tyckte jag kom in i i juni så har jag nu påbörjat fyra olika böcker - eftersom ingen av dem lockade till vidare läsning på första sidan är jag rädd att fortsätta någon av dem. Nu måste jag ta mig i kragen och läsa ut någon av dem, en är ju bokcirkelbok, en ska tillbaka till bibblan och två av dem kan jag vänta med om jag vill.

Vilka det är?

Dagarna med farmor - bibblan
Barnmorskan i East End - bokcirkelbok
Godnatt Mr Tom - omläsning
Austenland - njutläsning

Vilken ska jag börja med?

5 kommentarer:

  1. Barnmorskan i East End är ju helt underbar, man gråter efter varje avsnitt...

    SvaraRadera
  2. Dagarna med farmor har fått så bra kritik bland bokbloggare så den har skrivits till min läslista. Skall bli spännande att se vad du tycker när du har läst den

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev den jag fortsatte med, återkommer när den är utläst :-)

      Radera