torsdag 14 mars 2013

Söndagens second hand-fynd






1. Max lampa - älskar Max-böckerna och fyndar dem jag kan till Lill-Grefvinnan
2. Mio min Mio - ska läsas till Bokmaskarna
3. Mitt magiska finger - samlar på Roald Dahls böcker. Visade sig dock att jag redan hade denna på engelska hemma.
4. Little Red Washington - Söt version av Rödluvan i tuggvänlig bok. Visar upp den mer senare.
5. Jag leker med pappa innan jag ska sova - kunde inte motstå till Grefven och Lill-Grefvinnan.
6. Boken om läsning - need I say more?
7. Lark & Termite - den här stod jag och spanade på i bokhandeln i fredags. Verkar spännande.
8. Gods in Alabama - verkar också intressant.
9. Drömhjärta - ska läsas till Bokbubblarna. Jag har den dock innan men tänkte att någon annan i gruppen kanske behöver den.
10. Señor Peregrino - läst och gillar. Nu har jag dessutom alla Samartins böcker.
11. En mini-shopaholic i mammas fotspår - har läst när hon gifte sig och när hon fick barn - då blir nog den här en bra fortsättning på vår gemensamma resa.
12. Elegance - snygg utsida. need I say more?

Allt för 90:- på Emmaus. Mycket nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar