tisdag 31 juli 2012

Nya kontakter

Precis som jag trodde så fick Kinsellas senaste fristående bok, Nya kontakter, igång min läslust. Efter att ha läst endast två böcker under hela juli så har jag nu snart klämt tre böcker på en vecka - hurra!

Nya kontakter handlar om en tjej som blir av med sin förlovningsring och telefon - när hon då hittar en annan mobiltelefon i en papperskorg så tar hon den och använder som sin. Snart är hon indragen i en företagskomplott och näst intill privatsekreterare till en fåordig man... Jag skrattade och jag läste den snabbt och älskade den - sådana här böcker behövs för att sätta igång läslusten. Läs gärna också Kinsellas andra icke-serie-böcker: Karriär & köksbesvär, Flickan från tjugotalet, Mitt nya jag och Mina hemligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar