måndag 4 juni 2012

Jag utmanar mig till att skriva lite inlägg

Läser om en rolig utmaning hos Enligt O som jag känner att det vore bra om jag hängde på. Den går ut på att presentera 15 böcker som:


1 … har med något som finns i vårt kylskåp att göra.
2 … har med en tid jag saknar att göra.
3 … har med en ovana jag har att göra.
4 … har med något jag ser fram emot att göra.
5 … påminner mig om min barndom.
6 … har med en onödig sak som gör mig ”lycklig” att göra.
7 … har med en plats jag vill till just nu att göra.
8 … har med något nödvändigt ont att göra.
9 … har med en blomma jag tycker om att göra.
10 … har med något uppifrån att göra.
11 … har med en semesterresa jag har gjort att göra.
12 … har med en sak jag aldrig ska göra att göra.
13 … påminner mig om min ungdom.
14 … har med idag att göra.
15 … gör mig glad.

2 kommentarer: