måndag 14 maj 2012

Konserttweets

NKOTBSB - Malmö Arena 13 maj. Jag var ett NKOTB-fan som ung. BSB = not so much.

Stackars er som följer mig på twitter, igår spammade jag för fullt under konserten. Jag bjuder på några här för att sammanfatta konserten.

Sluta lipa Linda

På scenen är 9 män i 30-40+ iklädda nitar och läder...  

Nej, Nick, du är fortfarande inte snygg


Ingen vill se dig ta dig i skrevet Nick

 Dansa kan de fortfarande!

 NKOTB juckar på scen, det avslutas med ett litet fyrverkeri. Symboliktolkning någon?

Herreminje, Nick sprang just ut i publiken för att hämta ett fan till scenen.  

 Nej, jag valdes inte, tydligen skulle man vara 20 år med långt hår och tighta kläder. Jag är typ motsatsen.

Och där var Donnie ute i publiken och pussade "cover girls"  

Och där rök hans tröja. Donnie har j**kligt fin kropp för 40+  

Jag valde sittplats för att få sitta - varför står alla upp framför mig?

Jordan är fortfarande riktigt snygg och kan fortfarande komma upp i riktigt höga toner

Konserten är slut, jag sitter i bilen på väg mot Gbg och äter ostmacka. God natt folks

2 kommentarer: