fredag 16 mars 2012

Titlar på "K"


Karriär och köksbesvär av Sophie Kinsella. Den här läste jag precis när jag höll på att gå in i väggen och det var helt rätt bok just då. Gillar den skarpt!

Kärlekens historia av Nicole Krauss. När jag fotade den skämdes jag för att ännu inte ha läst den så jag har påbörjat den. Gillar det jag läst än så länge!

Kärlekens dårar av Joanne Harris. Hrm, jag verkar samla på hennes olästa böcker i hyllan...

Kalle och chokladfabriken av Roald Dahl. Need I say why?

4 kommentarer:

  1. Kärlekens historia är en all time high för mig!

    SvaraRadera
  2. Kärlekens historia är något att längta till!

    SvaraRadera
  3. Har kommit halvvägs, gillar den men fattar inte riktigt allt ännu. Hoppas det klarnar till slutet.

    SvaraRadera
  4. Kinsellas bok ska jag läsa inom kort, den ligger och väntar i bokhyllan :D

    SvaraRadera