torsdag 11 augusti 2011

Londontips behövs!

Om en månad är jag i London. Eller... nja, om exakt en månad är jag på väg hem från London, men om lite mindre än en månad så är jag i London och jag behöver lite tips. Jag har två dagar på mig att shoppa och se på musikaler (de andra dagarna är uppbokade eftersom denna lilla "smekmånad" firas med Grefvens slottskollegor).

Vart måste man shoppa? Ni vet ju att jag mest gillar vintage och second hand...

Finns det nån musikal man bara måste se? Jag tänker se Fantomen av Operan om den går men en till ska jag nog hinna med... Vet ni förresten vart man ska boka/köpa om man vill göra det redan nu härifrån? Mottar tacksamt alla möjliga tips!

Tack för mig!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ska till London om en vecka och har fått fina London-tips på min blogg, så där kan du kika! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack, ska spana in detta - hoppas du får kul i London!

    SvaraRadera