måndag 16 maj 2011

Underbara knökfulla paketet

En stressig dag fylld med lektioner, möten, fika, en ledsam bortgång, en trevlig fika och lite vinprovning - jodå, man kan väl säga att lite hänt idag...

Och sedan fick jag äntligen öppna ett efterlängtat grönt paket från en hemlig person i Karlstad... Ett paket som var så fint genomtänkt och det strömmade ut rosa godheter*.

En av böckerna från min önskelista (The christmas cookie club) (hurra!) och en bok som ju är en klar favorit (Bridget Jones the edge of reason) (har den i en sliten pocketversion men nu blev jag väldigt sugen på att läsa om den!). Gott te, god choklad, ett rosa doftljus, rosa rosservetter (passar mycket bra här hemma), knallrosa nagellack (I love!) och nageldekorationer (coola!) och en liten duschcreme.

Jag tackar så hemskt mycket - jag blev jätteglad för allt!


* Som svensklärare tar jag mig alltid friheten att komma på nya ord, använda ord fel osv.

2 kommentarer:

  1. Roligt att du gillade innehållet! The Christmas Cookie Club skulle även jag vilja läsa, fast på svenska. Jag får hoppas att den kommer på svenska så småningom!
    Din hemliga bokvän som avslöjar sig nu!

    SvaraRadera
  2. Aha, var det du, jag letade runt igår men hittade ingen som jag kunde gissa på. Tack så jättemycket, jag återkommer i sommar med vad jag tyckte om Cookie-boken :-)

    SvaraRadera