tisdag 31 maj 2011

En inspirerande kväll

Nu vet jag hur man sätter igång läslusten - spendera kvällen på Pocket Shop ihop med lite trevliga tipsare! Ikväll fick jag den underbara chansen att vara med och få tipsa om böcker och jag fick mig också en hel del tips på vad jag kanske skulle kunna gilla. Jag är så lässugen nu att jag funderar på om jag kan få börja sommarlovet två veckor tidigare...

En mycket liten bok (som det pratas mycket om just nu) fick följa med mig hem - den ska läsas så fort elevernas student är över.

Tack Bia och Pocket Shop för att jag fick vara med ikväll!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Visste väl att det skulle gå bra. Hoppas du gillar boken också, väldigt snabbläst, men så mycket för pengarna s a s!

    SvaraRadera
  2. Ska försöka få läst den redan idag :-)

    SvaraRadera