torsdag 21 april 2011

Balkongnjutning

Påsklovet är en underbar befrielse för min jobbstressade kropp och själ. Har de senaste dagarna fått gjort mycket men ändå inte stressat och jag har hunnit njuta många timmar på balkongen läsandes bla Saker som aldrig händer*, Det är så logiskt alla fattar utom du**, Scar Tissue*** och nya numret av Yourlife och Cosmopolitan.

Livet är bra!

* Tyckte att den var helt okej men inte mer, kanske var jag inte på humör...
** Nja måste jag säga, hade nog förväntat mig mer. Kanske är det dumt att läsa en massa olika ungdomsböcker under kort tid - de alla påminner ju om varandra...
*** Har kommit halvvägs nu, Kiedis liv tar tid att läsa om. Än så länge så har han knarkat, knullat och fått ihop Red Hot Chili Peppers. Jag läser ett kapitel i taget, orkar inte riktigt mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar