måndag 21 februari 2011

Dag 18 - En bok jag blev besviken på

Ja du, jag har nog blivit besviken lite då och då men den som jag senast minns var faktiskt Boktjuven. Alla hade pratat så gott om den, "bästa boken någonsin", "du kommer aldrig vilja läsa en annan bok igen" osv.

Nja. Visst var den bra (tror jag gav den 3/5 i bokklubben Bokmaskarna) men inget speciellt. Jag var jättesugen på att läsa andra böcker efteråt bara för att inte gräva ned mig i tråkigheter.

Så, tja, Boktjuven blev jag besviken på.

3 kommentarer:

  1. Var inte heller imponerad av Boktjuven. Kanske för att mina förväntningar var på topp efter allas hyllningar.

    SvaraRadera
  2. Håller med! Den ligger fortfarande på bordet bredvid sängen och vägrar bli utläst...

    SvaraRadera
  3. Enligt O: Tror det kan vara så för min del också

    Mina Zahirer: Den var riktigt trög...

    SvaraRadera