fredag 3 september 2010

Kulturfyran om hösten

Kulturfyran har jag läst om på flera bloggar men aldrig varit med. Nu kommer den på nytt och jag hoppar på tåget.

1. Vilken bok ska du läsa härnäst?

Just nu håller jag på med Igelkottens elegans och efter den är jag lite sugen på lite chic lit.

2. Vilken musik lyssnar du på mest för tillfället?

Har precis upptäckt Melody Gardot, mysig musik när man läser

3. Vilket tv-program tänker du se härnäst?

Jag älskar The new adventures of old Christine och The Big Bang Theory och har köpt hem dem på dvd så det blir nog mest det.

4. Vad betyder hösten för dig? Gillar du hösten eller gillar du inte hösten?

Hösten betyder sköna koftor, tända värmeljus, massor av te, mys med sambo och vänner, födelsedag och färgglada strumpbyxor. Jag älskar hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar