lördag 5 december 2009

Nu får brevbäraren styrketräna

Då så, ett pocketpaket skickas iväg till Fia och ett ska snart skickas till Hemliga julvännen. Har varit i stan och shoppat för fullt idag så nu är paketet välfyllt - nu ska det bara skrivas ett brev också :-)

Ska bli extra kul när Fias böcker kommer - det var hon som var min hemliga bokvän i senaste Pocket & Prassel 3.0 och eftersom hon själv var sugen på böckerna hon skickat till mig så bestämde vi oss för ett eget pocketbyte - jag skickar de böcker hon skickade till mig och hon skickar två jag vill läsa ur hennes boklista. En kul spin off från hemliga bytena :-)

4 kommentarer:

  1. Tack så hjärtligt mycket för paketet å den lilla lappen. Så genomtänkt var ju inte jag, kände mig litet taskig nu som inte hade skrivit en hälsning ens.. nåja.. :)

    SvaraRadera
  2. He he, ingen fara. Dina böcker kom idag men jag hämtar ut dem imorgon (hann inte idag). Är det okej att ha dem över jullovet?

    SvaraRadera
  3. Hej, jag trodde jag redan hade skrivit här men det verkar inte ha blivit skickat. Jag tror jag behöver litet längre tid på mig än jullovet, jag är inte så snabbläst just nu. Vad säger du om januari ut?

    SvaraRadera